6 produktów
Wybierz auto
JPN75E9152JPN
Ilość biegunów: 3
89,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551184
Ilość połączeń: 3
241,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
241,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042135148010000
Ilość połączeń: 3
186,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
186,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009409361
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 8/6
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Rozwiń więcej danych
233,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
233,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECSSB000
65,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280718
224,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
224,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia spalin występuje w egzemplarzach samochodu SUBARU LEGACY V wyposażonych w filtr cząstek stałych. Czujnik różnicy ciśnień mierzy ciśnienie spalin w układzie wydechowym i przekazuje tę informację do sterownika silnika. Sterownik może dzięki temu określić, kiedy należy przeprowadzić procedurę oczyszczania filtra DPF. Wówczas do komory spalania dostarczona zostanie bogatsza mieszanka, która podniesie temperaturę i pozwoli wypalić filtr cząstek stałych.
Niesprawny czujnik ciśnienia spalin nie informuje jednostki sterującej samochodu SUBARU LEGACY V o konieczności wypalenia filtra. W efekcie obniża się jego przepustowość, co prowadzi do całkowitego i nieodwracalnego zapchania filtra. Konsekwencją może być nawet uszkodzenie silnika. O awarii powinna informować kontrolka silnika na desce rozdzielczej. Aby potwierdzić, że to właśnie czujnik ciśnienia spalin jest powodem zapalenia się kontrolki, należy odczytać kod błędu podczas diagnostyki komputerowej.
Awaria czujnika ciśnienia spalin objawia się poprzez wzrost spalania spowodowany zbyt bogatą mieszanką paliwowo-powietrzną. Da się zauważyć również podwyższoną temperaturę silnika. Objawy widoczne podczas jazdy z niesprawnym czujnikiem ciśnienia spalin to opóźniona reakcja silnika na pedał gazu oraz widocznie słabsze osiągi.