8 produktów
Wybierz auto
Wersja: Am
677,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
677,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
478,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
478,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT84023
Długość [mm]: 785
Norma emisji spalin: Euro 5
1 311,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 311,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFCT000
1 532,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 532,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM8010022
1 243,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 243,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX276059
Jakość: Standard neuteil
Dopuszczony dla rodzaju silnika (gra): Olej napędowy
1 375,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 375,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 2
366,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
366,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYDPFCT001
Jakość: Cordierite
Długość [mm]: 900
Rozwiń więcej danych
1 614,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 614,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Filtr cząstek stałych do samochodu CITROËN JUMPER Jumper I odpowiada za wyłapywanie cząsteczek sadzy, będących efektem ubocznym spalania paliwa w silniku. Początkowo rozwiązanie stosowano wyłącznie w silnikach diesla. Z czasem coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin wymusiły konieczność montowania filtra DPF również w jednostkach benzynowych, gdzie oznaczono je symbolem GPF.
Z czasem filtr DPF ulega zapchaniu. Wówczas konieczne jest przeprowadzenie wypalania cząstek nagromadzonych w filtrze. Wskutek odpowiedniej procedury przeprowadzanej podczas jazdy temperatura wewnątrz filtra zostaje podniesiona do około 500 ℃. Wówczas sadza zostaje wypalona w popiół, dzięki czemu filtr odzyska część utraconej przepustowości. Użytkując regularnie samochód CITROËN JUMPER Jumper I z filtrem DPF na trasie, wypalanie filtra powinno być automatyczne. W przypadku intensywnej jazdy miejskiej konieczne może być przeprowadzanie wypalania w serwisie.
Wypalanie filtra cząstek stałych nie pozwala odzyskać całkowitej sprawności tego podzespołu. Dlatego z czasem w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I konieczna może być wymiana filtra DPF na nowy. Podczas standardowego użytkowania z uwzględnieniem jazdy na trasie, dopalanie filtra cząstek stałych odbywa się co około 400-800 kilometrów. Żywotność filtra jest natomiast szacowana na około 250 tysięcy kilometrów. Jednak zaniedbania i brak regularnej jazdy pasywnej na trasie, która pozwala wypalić filtr, może skrócić okres użytkowania filtra cząstek stałych nawet o połowę.