9 produktów
Wybierz auto
103,62
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
103,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498433011
61,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498433009
Materiał: Stal szlachetna
37,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713883100
30,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340714212400
101,70
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
101,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
26,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie LANCIA DELTA III kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach LANCIA DELTA III pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie LANCIA DELTA III może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.