45 produktów
Wybierz auto
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
21,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
21,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Metal
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
42,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Metal
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
55,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713183610
21,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713302700
Grubość [mm]: 1.8
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713183410
21,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Długość 1 [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
15,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
15,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wejście na turbinę
Materiał: Stal szlachetna
Rozwiń więcej danych
20,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
20,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
233,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wejście na turbinę
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj urządzenia ładującego: Turbosprężarka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną termiczną
57,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
57,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość 1 [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
12,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
12,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.9
Długość 1 [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
16,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
16,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną termiczną
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 146.593
48,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
48,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Metal
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
50,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
50,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
36,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713015300
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
14,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713090300
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
93,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
93,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach LAND ROVER RANGE ROVER pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.