Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
35,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
35,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
52,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GLAX9007101
82,51
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
82,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
48,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13269000
Grubość [mm]: 7
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
40,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13269100
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 119
Rozwiń więcej danych
47,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
47,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713716600
34,46
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie LEXUS NX kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach LEXUS NX pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie LEXUS NX może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.