Powiadom mnie o dostępności

Silniki wycieraczek do CITROËN JUMPY Jumpy III

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 1.06
221,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 1.02
216,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Silnik wycieraczek CITROËN JUMPY Jumpy III – skuteczne i efektywne oczyszczanie szyb

Silnik wycieraczek do samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III odpowiada za wprawianie w ruch ramienia wycieraczki. Dzięki temu CITROËN JUMPY Jumpy III może zaoferować widoczność podczas jazdy w trakcie opadów atmosferycznych. Z uwagi na pracę w wilgotnych warunkach oraz możliwy kontakt z zanieczyszczeniami silnik wycieraczek jest podzespołem solidnie zabezpieczonym przed niekorzystnym wpływem tych czynników. Jednak eksploatacja z czasem obniża sprawność silnika wycieraczek w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III, co prowadzi do zużywania się oraz awarii tego elementu układu oczyszczania szyb.

Silnik wycieraczek w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III – najczęstsze przyczyny awarii

Osłona silnika wycieraczek zabezpiecza go przed przedostawaniem się szkodliwych czynników do wnętrza podzespołu. W dłuższym okresie użytkowania skuteczność ochrony obniża się, a do silnika może przedostawać się wilgoć. Wówczas na stykach elektrycznych dochodzi do pojawienia się korozji. Wówczas silnik wycieraczek do auta CITROËN JUMPY Jumpy III nie jest w stanie pracować właściwie. Przyspieszone zużycie silnika wycieraczek jest spowodowane również uszkodzeniem przewodów oraz korozją mechanizmu wycieraczek.

Jakie są objawy awarii silnika wycieraczek do samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III?

Silnik wycieraczek w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III może dawać niepokojące objawy, przy których warto zająć się problemem, zanim wycieraczki będą unieruchomione na stałe. Mechaniczne zgrzyty wydobywające się z okolicy podszybia są sygnałem, że dochodzi do uszkodzenia silnika wycieraczek. Innym sygnałem jest nierównomierna praca silnika. Sprawia ona, że wycieraczki mogą zwalniać i przyspieszać w sposób niekontrolowany, a także przemieszczać się w sposób skokowy po szybie.