6 produktów
Wybierz auto
NTYEDSBM059
Strona zabudowy: Przód pojazdu
Wykonanie dysz spryskiwacza: Ogrzewana
80,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO246080023001Z
Napięcie [v]: 12
Wykonanie dysz spryskiwacza: Dysza pojedyncza, ogrzewana
84,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Parzyste numery artykułów: 2220631
55,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z przodu
Rozwiń więcej danych
70,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20080008
Strona zabudowy: Z prawej
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem czyszczenia reflektorów przednich
Rozwiń więcej danych
77,21
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
77,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20080007
Strona zabudowy: Z lewej
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem czyszczenia reflektorów przednich
Rozwiń więcej danych
62,77
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
62,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dysze spryskiwaczy pozwalają skutecznie oczyszczać szybę samochodu BMW 5 E39. Końcówki są ostatnim elementem układu oczyszczania szyb, odpowiadającym za prawidłowe naniesienie strumienia płynu na powierzchnię szyby. Dzięki temu łatwiej usunąć błoto, śnieg oraz inne zanieczyszczenia ograniczające widoczność.
Niesprawne końcówki spryskiwaczy stwarzają poważne zagrożenie podczas jazdy w wymagających warunkach atmosferycznych. Ograniczona widoczność może przyczynić się do niebezpiecznych sytuacji drogowych. Najczęstszym powodem awarii jest zatkana dysza spryskiwacza. Powodem zatkania końcówki spryskiwacza w samochodzie BMW 5 E39 może być niskiej jakości płyn lub stosowanie wody zamiast płynu. Woda powoduje odkładanie się kamienia w układzie, który z czasem może doprowadzić do zatkania dyszy. Awaria końcówki spryskiwacza może wynikać również z pęknięcia lub mechanicznego uszkodzenia elementu.
W samochodach BMW 5 E39 wyposażonych w reflektory ksenonowe zainstalowany został system oczyszczania powierzchni lamp, realizowany poprzez dysze spryskiwaczy. W przypadku świateł ksenonowych nawet niewielkie zabrudzenie znajdujące się na powierzchni reflektora może spowodować rozproszenie strumienia świetlnego, mające wpływ na obniżenie poziomu bezpieczeństwa jazdy. Właśnie dlatego stosuje się system natrysku wraz z dyszami spryskiwaczy, które podają płyn myjący pod ciśnieniem na powierzchnię reflektora.
Gorsza jakość wiązki światła, krótszy zasięg reflektorów czy nierównomierne oświetlenie drogi mogą wskazywać na problem z instalacją czyszczącą reflektory ksenonowe. Często przyczyną jest awaria dysz spryskiwaczy, które nie rozpylają płynu na powierzchnię lamp.
Brak pracy dysz spryskiwaczy w samochodzie BMW 5 E39 może być spowodowany ich zatkaniem zanieczyszczeniami, pochodzącymi z płynu myjącego. Inna możliwość to zamarznięcie płynu lub usterka mechaniczna.