5 produktów
Wybierz auto
VEMV52080002
Tryb pracy: Elektryczny
52,42
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
52,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCWP78002AS
Napięcie [v]: 12
Typ pompy: Pompa dwustopniowa
50,06
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
50,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,78
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESPKA002
Ilość połączeń: 2
Typ pompy: Pompa jednostopniowa
30,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
30,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG00304
Ciężar [kg]: 0.12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla systemu oczyszczania szyb
Rozwiń więcej danych
116,14
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
116,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pompka do spryskiwaczy w pojazdach HYUNDAI COUPE II jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.
Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie HYUNDAI COUPE II nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.
Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie HYUNDAI COUPE II, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.