15 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 63
Rozwiń więcej danych
69,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
69,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
76,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
76,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LEM4214601
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
108,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0546TED54185
Strona zabudowy: Oś tylna, góra
Ilość na oś: 2
49,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
Rozwiń więcej danych
101,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Specyfikacja: Bearing impergom
45,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYADPL003A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
35,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 580
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
90,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
90,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 314
Rozwiń więcej danych
38,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
117,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC803274
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
118,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
81,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem kulkowym
Rozwiń więcej danych
136,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 518
Rozwiń więcej danych
63,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
55,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka amortyzatora w samochodach FIAT PANDA III jest jedną z części układu zawieszenia. Do jej najważniejszych funkcji należy tłumienie drgań, które powstają na skutek kontaktu opony z nawierzchnią drogi. Bez tego elementu wszelkie wibracje powstające podczas jazdy samochodem byłyby przenoszone na nadwozie samochodu, co skutkowałoby znacznie mniejszym poziomem komfortu dla kierowcy i pasażerów. Dodatkowo poduszka amortyzatora wpływa na płynne prowadzenie i bezpieczne hamowanie.
Poduszka amortyzatora w samochodzie FIAT PANDA III to jedna z wielu części eksploatacyjnych pojazdu – po pewnym czasie po prostu się zużywa, wobec czego konieczna będzie jej wymiana. W niektórych przypadkach proces ten może być przyspieszony. Jest to w głównej mierze związane z nieprawidłowym stylem jazdy, na przykład wykonywaniem gwałtownych zakrętów, poruszaniem się po zbyt wyboistych drogach czy nagłym hamowaniem i przyspieszaniem. Objawy awarii poduszki amortyzatora w aucie FIAT PANDA III to między innymi większa odczuwalność drgań nadwozia, stuki w zawieszeniu, gorsza precyzja skrętów i hamowania, drgania kierownicy oraz luz na kołach.
Wymiana poduszki amortyzatora w samochodzie FIAT PANDA III powinna mieć miejsce wtedy, kiedy wymieniane są amortyzatory – ważne jest zastąpienie obydwóch tych podzespołów na nowe elementy jednocześnie. Tylko w ten sposób będą one mogły ze sobą skutecznie i bezpiecznie współpracować. Poduszki amortyzatora można wymienić w każdym warsztacie samochodowym, a cena takiej usługi zaczyna się już od kilkudziesięciu złotych.
Łożysko amortyzatora w samochodzie FIAT PANDA III zapewnia możliwość prawidłowej współpracy amortyzatorów z układem kierowniczym. Dzięki łożyskom, amortyzatory oraz cała kolumna MacPhersona może obracać się podczas skręcania kół. Zużycie prowadzi do zacierania się łożyska, przez co pojawiają się problemy z użytkowaniem samochodu FIAT PANDA III. Z czasem awaria powoduje całkowite zablokowanie się łożyska. Na Deler.pl wygodnie dobierzesz nowe łożyska amortyzatorów do samochodu FIAT PANDA III dzięki którym możesz przywrócić skuteczną pracę amortyzatorów.
Objawem wskazującym na zużywające się łożysko amortyzatora samochodu FIAT PANDA III są skrzypiące i stukające hałasy wydobywające się z mocowania amortyzatora. Może przy tym wystąpić wzrost oporu na kierownicy, ale układ wspomagania kierownicy potrafi skutecznie maskować ten objaw. Jeżeli dojdzie do całkowitego zatarcia łożyska, to podczas skręcania da się słyszeć hałas pochodzący od sprężyny amortyzatora, która jest poddawana obciążeniom wywołanym zablokowanym łożyskiem.
W przypadku wystąpienia niepokojących dźwięków podczas pracy zawieszenia w samochodzie FIAT PANDA III, należy przeprowadzić diagnostykę uwzględniającą sprawdzenie łożyska amortyzatora. Jeżeli wykazują one oznaki zużycia, to należy możliwie szybko przeprowadzić wymianę. Rozsądnie jest wymieniać łożyska na nowe w trakcie wymiany amortyzatorów. Dzięki temu nie trzeba oddawać samochodu na osobny serwis, a nowe łożyska wraz z amortyzatorami powinny zapewnić sprawność do kolejnej wymiany.
Mocowanie amortyzatora do samochodu FIAT PANDA III odpowiada za utrzymanie amortyzatora w odpowiedniej pozycji. Dzięki temu amortyzator ma zapewniony odpowiedni poziom stabilności i może pracować prawidłowo. Mocowanie pozwala również odprowadzić drgania amortyzatora, dzięki czemu wibracje nie przenoszą się na nadwozie pojazdu FIAT PANDA III. Sprawne mocowanie amortyzatora umożliwia utrzymanie prawidłowej geometrii zawieszenia, co przekłada się na pewne prowadzenie samochodu i skuteczną amortyzację nierówności na drodze.
Zużyte mocowanie amortyzatora nie zapewnia pewnej pozycji amortyzatora, co przekłada się utratę stabilności samochodu FIAT PANDA III w zakrętach. Oznaką awarii jest strzelający dźwięk słyszalny podczas pracy amortyzatorów. Podczas manewrowania z niską prędkością da się słyszeć także piski. Odczuwalne są również nadmierne wibracje. Brak właściwej geometrii spowodowany zużytym mocowaniem amortyzatora skutkuje przyspieszonym zużyciem amortyzatorów oraz nierównomiernym ścieraniem bieżnika w oponach. Kierownica samochodu FIAT PANDA III może z utrudnieniem powracać do pozycji neutralnej przy niesprawnym mocowaniu amortyzatora.