15 produktów
Wybierz auto
Nr art: HERJ4264023
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0493ADH280102
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0493ADH280103
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042285941999
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042285942000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAPRU491
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0469GOM490
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP517303
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040141999
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040142000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 054600268131
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FESHSBCUR
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FESHSBCRTF
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESHSBCURD17
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESHSBCUR13
Dostawa na środę, 3 lipca
Guma stabilizatora w autach HONDA ACCORD VIII jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach HONDA ACCORD VIII nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach HONDA ACCORD VIII należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach HONDA ACCORD VIII to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.