4 produkty
Wybierz auto
FESNSBZ50R18
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.065
Rozwiń więcej danych
15,75
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
15,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,00
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
18,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESNSB037
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.085
Rozwiń więcej danych
21,71
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
21,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600464124
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
24,76
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
24,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Guma stabilizatora w autach NISSAN MURANO I jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach NISSAN MURANO I nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach NISSAN MURANO I należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach NISSAN MURANO I to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.