4 produkty
Wybierz auto
NIPN4231048
Długość całkowita [mm]: 34
Średnica wewnętrzna [mm]: 23
24,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESNSBC11XF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.095
Rozwiń więcej danych
19,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESNSBZ11F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.082
Rozwiń więcej danych
22,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESNSBB15F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
13,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Guma stabilizatora w autach NISSAN SENTRA jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach NISSAN SENTRA nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach NISSAN SENTRA należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach NISSAN SENTRA to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.