4 produkty
Wybierz auto
SID883809
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
20,45
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
20,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR476114
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
12,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
12,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRGV0434
Średnica wewnętrzna [mm]: 14.8
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Grubość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
18,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Guma stabilizatora w autach SUBARU OUTBACK V jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach SUBARU OUTBACK V nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach SUBARU OUTBACK V należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach SUBARU OUTBACK V to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.