41 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03592677401
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04211160600063HD
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY1160600046
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ABS260016
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510721472
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAG818019410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041849395112
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SRL1227735
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MONL29621
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04702306010
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0412G71018
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04115114723
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY1160600039
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB102810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03593860001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYZLPVW003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GSPS051234
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: EIBAS411502101HA
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: QUAQS0175HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: EIBAS411502102VA
Dostawa na poniedziałek, 8 lipca
Łącznik stabilizatora do samochodu AUDI TT III (8S) spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu AUDI TT III (8S)szacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie AUDI TT III (8S)objawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie AUDI TT III (8S) będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.