25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0369VKDS342001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03593530701
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 049027282
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FAG818022810
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FASFT20018
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: MCA02637
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 049027283
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ABS260048
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM9030011
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040112096
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040112062
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SRL1838735
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYZLPAR005
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 04115112301
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: GSPS050016
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04212160600003
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 040136829
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SWA70936829
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042270610001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040112061
Dostawa na środę, 3 lipca
Łącznik stabilizatora do samochodu FIAT BRAVO I spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu FIAT BRAVO Iszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FIAT BRAVO Iobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FIAT BRAVO I będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.