79 produktów
Wybierz auto
Nr art: QUAQS5951HQ
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0439D140002
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 046910602298
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040118105
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040122993
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GSPS050416
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042130160600009HD
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0412G7732
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05500123302
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TC920
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP513105
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0493ADT38501
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03591192202
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03591494504
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAV106202
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV106271
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SRL9024735
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYZLPTY005
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKFVKDS841003
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SRL9014736
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Łącznik stabilizatora do samochodu TOYOTA COROLLA VIII spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu TOYOTA COROLLA VIIIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie TOYOTA COROLLA VIIIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.