9 produktów
Wybierz auto
05500184001
Ciężar [kg]: 0.043
13,57
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
13,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495089
13,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495090
12,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA39270
12,62
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
12,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO60L2000OYO
11,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO60L2002OYO
Gwint zewn. [mm]: M12x1.5x45
15,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA39215
13,70
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
13,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0184001PCS10
Ciężar [kg]: 0.454
Ilość: 10
Rozwiń więcej danych
52,78
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500184002
Ciężar [kg]: 0.044
13,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szpilki pozwalają prawidłowo zamontować koło w samochodzie LEXUS LS I. Z uwagi na pracę, jaką szpilki wykonują w trakcie obrotu koła, z czasem będą wymagać wymiany. Zużywający się gwint oraz korozja mogą doprowadzić do konieczności zakupu nowych elementów. Dobrym rozwiązaniem jest wymiana, zanim pojawią się problemy z ich pracą, które mogą uniemożliwić odkręcenie koła w przypadku np. przebicia opony.
Śruby kół do auta LEXUS LS I umożliwiają przykręcenie koła bezpośrednio do piasty. Z czasem śruby wkręcone w otwory piasty mogą się zapiekać, co przyspiesza zużycie ich gwintu i powoduje konieczność wymiany ich wymiany. Nowe śruby kół do LEXUS LS I pozwolą przywrócić pewne mocowanie koła oraz uniknąć problemów z jego odkręcaniem.
Nakrętki kół do samochodu LEXUS LS I przykręcane na końcówkę szpilki również są narażone na uszkodzenie gwintu. Może być ono spowodowane naturalnym zużyciem podczas pracy. Nowe nakrętki koła do auta LEXUS LS I będą niezbędne, jeżeli nakrętki w starym komplecie zaczynają sprawiać problemy podczas zdejmowania i zakładania kół.