Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do FIAT CINQUECENTO

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Artykuł uzupełniają...
64,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04385500107

Piasta koła KAMOKA 5500107

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22.8, Średnica piasty 1 [mm]: 117
46,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04212146520002

Piasta koła MEYLE 214 652 0002

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica zewnętrzna ...
66,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04212147603485

Piasta koła MEYLE 214 760 3485

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm...
133,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPFT012P

Piasta koła NTY KLP-FT-012P

49,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04999422015

Piasta koła GSP 9422015

Felga, ilość otworów: 4, Wymiar gwintu: M12×1.25, średnica zewnętrzna [mm]: 116, Rozstaw śrub...
43,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 61, Ciężar [kg]: 1.43, średnica b...
119,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 22, Strona zabudowy: Oś przednia, Wysokość [mm]: 62.5, Ciężar [kg]: 1.1, śred...
61,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Ciężar [kg]: 1.66, Wysokość 1 [mm]: 61, średnica zewnętrzna 1 [mm]...
108,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR437091

Piasta koła HART 437 091

Ciężar [kg]: 1.1, średnica zewnętrzna [mm]: 35, Ilość otworów: 4, średnica otworu [mm]: 98, ...
43,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.1, średnica zewnętrzna [mm]: 35, Ilość otworów: 4, średnica otworu [mm]: 98, ...
70,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT23003

Piasta koła FAST FT23003

Strona zabudowy: Oś przednia, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez łożysk...
60,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Piasta koła w samochodzie FIAT CINQUECENTO – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT CINQUECENTO wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie FIAT CINQUECENTO – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu FIAT CINQUECENTO nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT CINQUECENTO przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie FIAT CINQUECENTO

Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT CINQUECENTO nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.