18 produktów
Wybierz auto
04212147500002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
118,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520004
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
78,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23001
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
62,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT010P
97,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
97,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPCT012P
78,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
78,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP9425008K
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
96,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
96,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23003
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska koła
65,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT002P
52,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
52,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,73
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
47,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9044JPN
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
50,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90010
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
68,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
68,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999425008
Felga, ilość otworów: 4
Wymiar gwintu: M12×1.25
Rozwiń więcej danych
41,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10L9050JPN
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
45,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPFT012P
47,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
47,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212146520002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
62,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FIAT LINEA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FIAT LINEA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FIAT LINEA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FIAT LINEA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.