14 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica [mm]: 55
10,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
10,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 6.5
Rozwiń więcej danych
19,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999425004
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
62,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0598NHUB02
Ciężar [kg]: 0.091
Długość opakowania [cm]: 4.5
Rozwiń więcej danych
26,43
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
26,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103991
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.432
Rozwiń więcej danych
86,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
86,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50903991
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.432
Rozwiń więcej danych
118,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
118,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90041
Ilość zębów: 25
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
79,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
79,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479301526
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
61,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP300479
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
55,81
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7146510001
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
88,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217147500010S
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
278,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
278,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR409497
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
45,54
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR402694
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.432
Rozwiń więcej danych
54,33
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN3500
Średnica 1 [mm]: 39
Średnica 2 [mm]: 110
102,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
102,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FORD FOCUS I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FORD FOCUS I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FORD FOCUS I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FORD FOCUS I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.