22 produktów
Wybierz auto
MEY7146530001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
532,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
532,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY7146500021
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
139,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172746
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
162,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość 1 [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
31,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217147520000
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
217,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23074
Felga, ilość otworów: 6
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
253,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY7147520013
Strona zabudowy: Oś tylna
Rodzaj osi: Frontantrieb
Rozwiń więcej danych
270,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP9328035K
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
248,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2182TRF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.754
Rozwiń więcej danych
229,08
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
229,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304090
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
150,86
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
150,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
297,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT23068
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
138,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT23069
Strona zabudowy: Oś przednia
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
178,14
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
178,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
METN1031
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
241,38
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
241,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Wysokość 1 [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
92,72
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
92,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304087
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
161,84
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
161,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1541400100
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
149,69
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
149,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7146520002
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
155,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie FORD TRANSIT VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu FORD TRANSIT VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu FORD TRANSIT VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie FORD TRANSIT VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.