Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do HYUNDAI ELANTRA III

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów, obręcz ABS: 44, średnica wewnętrzna [mm]: 32, średnica zewnętrzna [mm]: 86, Wy...
155,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV420315

Piasta koła JAPKO 420315

Ilość zębów, obręcz ABS: 44, średnica wewnętrzna [mm]: 32, średnica zewnętrzna [mm]: 86, Wy...
152,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES2282CEEDA46

Piasta koła FEBEST 2282-CEEDA46

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 3.315, Ilość zębów, obręcz ABS: 4...
266,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów, obręcz ABS: 44, średnica wewnętrzna [mm]: 32, średnica zewnętrzna [mm]: 86, Wy...
149,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L0519JPN

Piasta koła JPN 10L0519-JPN

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 26, Liczba otworów do mocowania: 4, Rozs...
58,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.91
104,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05501282003

Piasta koła FEBEST 1282-003

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.235
109,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.135
156,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES1282MATRA44

Piasta koła FEBEST 1282-MATRA44

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.175
228,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPHY507P2

Piasta koła NTY KLP-HY-507P2

60,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPHY510P

Piasta koła NTY KLP-HY-510P

63,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, śr...
68,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 042137147520003

Piasta koła MEYLE 37-14 752 0003

Felga, ilość otworów: 4, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość zębów, obręcz ...
198,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04999427010

Piasta koła GSP 9427010

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: Oś przednia, Wymiar gwintu: M12×1.5, średnica zewnę...
64,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Piasta koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu HYUNDAI ELANTRA III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HYUNDAI ELANTRA III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III

Zły stan piasty koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.