Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do HYUNDAI ELANTRA IV

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów, obręcz abs: 44

Średnica wewnętrzna [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,41

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

155,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 3.315

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,73

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

274,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.91

107,02

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

107,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Wysokość [mm]: 84.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,77

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

138,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica zewnętrzna [mm]: 73

Wysokość zabudowy: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,01

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

201,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica zewnętrzna [mm]: 73

Wysokość zabudowy: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,55

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

244,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,21

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

64,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Średnica zewnętrzna [mm]: 148

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,48

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

243,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,74

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

190,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,45

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

66,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI ELANTRA IV

Piasta koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu HYUNDAI ELANTRA IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HYUNDAI ELANTRA IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV

Zły stan piasty koła w samochodzie HYUNDAI ELANTRA IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.