Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do HYUNDAI SANTA FÉ I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 042137146520002

Piasta koła MEYLE 37-14 652 0002

średnica wewnętrzna [mm]: 30, średnica zewnętrzna [mm]: 140, Ilość otworów: 5, Rodzaj mocowan...
316,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach
90,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR459768

Piasta koła HART 459 768

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm]: 137, średnica otworu ...
63,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L0338JPN

Piasta koła JPN 10L0338-JPN

Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnętrzna [mm]: 45, Liczb...
62,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica wewnętrzna [mm]: 35, średnica zewnętrzna...
152,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów, obręcz ABS: 52, średnica wewnętrzna [mm]: 35, średnica zewnętrzna [mm]: 90, Wy...
146,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, śr. flanszy [mm]: 139.2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełn...
182,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 28, średnica zewnętrzna [mm]: 45, Wysok...
93,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 042137147520007

Piasta koła MEYLE 37-14 752 0007

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica zewnętrzna [mm...
282,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach
120,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Ilość zębów, obręcz ABS: 48, średnica wewnętrzna [mm]: 33, średn...
187,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP9427049

Piasta koła GSP 9427049

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kiero...
61,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, śr...
76,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLPHY509P

Piasta koła NTY KLP-HY-509P

66,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Piasta koła w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I

Zły stan piasty koła w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.