Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
05500182GRX125FRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.21
310,65
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
310,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV412054
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
290,50
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
290,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95HDS51770914X
Grubość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.037
Rozwiń więcej danych
15,58
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
15,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV422095
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
286,18
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
286,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV412055
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 118
Rozwiń więcej danych
290,23
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
290,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4412054
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
234,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
234,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK12054
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
216,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
216,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK22095
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
213,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
213,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182XFLH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.615
320,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
320,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN10L2035JPN
Liczba otworów do mocowania: 5
Rozstaw śrub mocujących: 67
230,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
230,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500182GRX125FLH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.23
Rozwiń więcej danych
314,50
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
314,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4712086
Felga, ilość otworów: 5
Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
219,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
219,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4422095
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
220,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
220,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0182XFRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.545
325,73
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
325,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4412055
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 118
Rozwiń więcej danych
234,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
234,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie LEXUS GS wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu LEXUS GS nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu LEXUS GS przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie LEXUS GS nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.