Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do LEXUS GS III

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 05500182GRX125FRH

Piasta koła FEBEST 0182-GRX125FRH

Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 3.21
304,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
219,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 33.5, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 102.5, Liczba...
409,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 118, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
334,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 33.5, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 102.5, Liczba...
220,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV412054

Piasta koła JAPKO 412054

średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 108, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
266,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV422095

Piasta koła JAPKO 422095

średnica wewnętrzna [mm]: 33.5, średnica zewnętrzna [mm]: 84, Wysokość zabudowy: 102.5, Liczba...
262,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 108, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
234,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L2035JPN

Piasta koła JPN 10L2035-JPN

Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw śrub mocujących: 67
234,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500182GRX125FLH

Piasta koła FEBEST 0182-GRX125FLH

Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 3.23, Ilość: 1
308,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 3.545
319,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 118, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
234,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 74, Wysokość zabudowy: 108, Liczba otworów do mocowania: 5, Rozstaw �...
234,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Piasta koła w samochodzie LEXUS GS III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie LEXUS GS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie LEXUS GS III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu LEXUS GS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu LEXUS GS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie LEXUS GS III

Zły stan piasty koła w samochodzie LEXUS GS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.