Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.21
281,37
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
281,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
241,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
241,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 118
Rozwiń więcej danych
241,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
241,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
291,26
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
291,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba otworów do mocowania: 5
Rozstaw śrub mocujących: 67
234,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
234,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.545
328,02
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
328,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.615
286,81
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
286,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
226,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
226,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
223,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
223,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 33.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
237,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
237,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 108
Rozwiń więcej danych
295,74
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
295,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 118
Rozwiń więcej danych
295,74
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
295,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie LEXUS GS III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu LEXUS GS III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu LEXUS GS III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie LEXUS GS III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.