Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI COLT IV

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Felga, ilość otworów: 4

Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

183,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe

Średnica wewnętrzna [mm]: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,35

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

155,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Wysokość 1 [mm]: 71

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

152,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

152,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1.779

168,39

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

168,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

158,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.029

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,87

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

13,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.026

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

17,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 8

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

19,22

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

19,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 11

Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

24,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

24,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 8.2

Ciężar [kg]: 0.018

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,12

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

16,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI COLT IV

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI COLT IV – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI COLT IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI COLT IV – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI COLT IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI COLT IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI COLT IV

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI COLT IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.