10 produktów
Wybierz auto
NIPN4715050
Felga, ilość otworów: 4
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
183,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
183,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4705028
Felga, ilość otworów: 4
Ilość zębów: 25
Rozwiń więcej danych
132,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
132,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210147521002
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
221,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
221,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425044
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość zabudowy: 102
Rozwiń więcej danych
240,04
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
240,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4415013
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
159,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
159,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV415013
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
197,23
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
197,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4425044
Średnica zewnętrzna [mm]: 67
Wysokość zabudowy: 102
Rozwiń więcej danych
196,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
196,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0482Z30R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.745
283,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
283,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0482Z30F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.44
Rozwiń więcej danych
218,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
218,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG6151400100
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
193,20
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
193,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI COLT VI wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI COLT VI nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI COLT VI przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI COLT VI nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.