Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do MITSUBISHI OUTLANDER I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: NTYKLPMS031P

Piasta koła NTY KLP-MS-031P

70,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500482CU20R

Piasta koła FEBEST 0482-CU20R

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 2.015
117,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV425043

Piasta koła JAPKO 425043

Ilość zębów, obręcz ABS: 43, średnica wewnętrzna [mm]: 30, średnica zewnętrzna [mm]: 69, Wy...
158,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów, obręcz ABS: 43, średnica wewnętrzna [mm]: 30, średnica zewnętrzna [mm]: 69, Wy...
154,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYKLTMS047P

Piasta koła NTY KLT-MS-047P

64,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Piasta koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I

Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.