17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
119,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
119,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
260,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
260,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
213,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
213,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: For abs
Felga, ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
224,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
224,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
207,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
207,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
129,71
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
129,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
231,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
231,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
186,64
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
186,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.852
Rozwiń więcej danych
134,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
134,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.221
Rozwiń więcej danych
313,27
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
313,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
246,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
246,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
60,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 103
Rozwiń więcej danych
278,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
278,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
268,72
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
268,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 103
Rozwiń więcej danych
218,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
218,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
115,03
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
115,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
156,54
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
156,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.