16 produktów
Wybierz auto
FEB173421
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
174,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
174,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP820021
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Szerokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
179,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
179,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042132147520004
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
265,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
265,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY32147520006
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
304,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
304,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN4715053
Opcja wyposażenia: For abs
Felga, ilość otworów: 5
Rozwiń więcej danych
224,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
224,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425031
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 103
Rozwiń więcej danych
248,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
248,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV425054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
264,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
264,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH4425031
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Wysokość zabudowy: 103
Rozwiń więcej danych
209,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
209,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH4425054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
210,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
210,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPKK25054
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
217,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
217,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPMS039P
64,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.852
Rozwiń więcej danych
143,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
143,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500482CYR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.221
Rozwiń więcej danych
367,87
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
367,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY11147520006
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
237,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
237,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723650
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
200,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
200,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4715047
Felga, ilość otworów: 5
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
213,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
213,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu MITSUBISHI OUTLANDER II przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.