6 produktów
Wybierz auto
NIPN4701039
Felga, ilość otworów: 5
Parametr: Assy
Rozwiń więcej danych
220,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
220,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0282J10F
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.665
317,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
317,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0282F15R
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.45
350,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
350,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX331059
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.45
192,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
287,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY36147520001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
357,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN LEAF ZE0 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu NISSAN LEAF ZE0 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN LEAF ZE0 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN LEAF ZE0 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.