Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do NISSAN PRIMERA III

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ASHIKA
FEBEST
GSP
JAPANPARTS
MEYLE
NIPPARTS
NTY
OSSCA
Piasta koła GSP 9427017

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła NIPPARTS J4711049

Artykuły dynamiki hamulców / jazdy: Dla abs

125,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

125,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła ASHIKA 44-21069

Ilość zębów, obręcz abs: 44

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

144,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

144,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła JAPANPARTS KK-21069

Ilość zębów, obręcz abs: 44

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

136,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

52,52

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

52,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła MEYLE 36-14 652 0004

Felga, ilość otworów: 5

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

160,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła FEBEST 0282-P12A44R

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 2.385

155,32

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

155,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Piasta koła OSSCA 39053

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

121,86

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

121,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN PRIMERA III

Piasta koła w samochodzie NISSAN PRIMERA III – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie NISSAN PRIMERA III wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie NISSAN PRIMERA III – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu NISSAN PRIMERA III nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu NISSAN PRIMERA III przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie NISSAN PRIMERA III

Zły stan piasty koła w samochodzie NISSAN PRIMERA III nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.