-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
40 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica [mm]: 47
13,00
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999433004
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
55,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
55,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216146500008
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
250,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
250,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY6140320003
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
65,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
65,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1241401100
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
257,83
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
257,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
123,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,74
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
50,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110167010
56,02
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
56,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
288,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
288,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
040103106
Strona zabudowy: Oś przednia
Szerokość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
86,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
86,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110167110
54,63
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
54,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103104
Ilość zębów: 33
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
56,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
56,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,55
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
61,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10L0001POYO
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
47,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
47,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYKLPDW070P
52,52
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90005
Ilość zębów: 33
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
65,53
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
65,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487110167310
44,10
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
44,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
350,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
350,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
365,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
365,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
178,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
178,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie OPEL VECTRA wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu OPEL VECTRA nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu OPEL VECTRA przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie OPEL VECTRA nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.