7 produktów
Wybierz auto
NIPN4707010
Felga, ilość otworów: 5
Śr. flanszy [mm]: 124
173,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN4717017
Felga, ilość otworów: 5
Ciężar [kg]: 3.6
Rozwiń więcej danych
211,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0882G12MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.58
286,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
286,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0882S13MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.75
Rozwiń więcej danych
298,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
298,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY34146520000
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
228,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY34147520001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
268,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0882B13MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 2.555
250,94
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
250,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie SUBARU LEGACY V wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu SUBARU LEGACY V nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu SUBARU LEGACY V przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie SUBARU LEGACY V nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.