Powiadom mnie o dostępności

Sworznie wahaczy do AUDI Q7 II (4M)

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia

Wymagana ilość: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

84,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Na dole, z przodu, oś przednia po obydwu stronach

Zbieżność stożka: 1/5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,02

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

66,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.091

Ilość: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,94

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

41,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Przy wahaczu osi, oś przednia po obydwu stronach

Długość [mm]: 115.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,83

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

112,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymagana ilość: 2

Specyfikacje asortymentowa: Wciśnięty

84,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

84,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Wewnątrz, na dole, oś przednia

Długość [mm]: 115

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

104,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

88,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 49

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

89,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia

80,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

80,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI Q7 II (4M)

Sworzeń wahacza do AUDI Q7 II (4M) – skręcanie kół oraz stabilizacja elementów zawieszenia i układu kierowniczego

Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy AUDI Q7 II (4M) może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.

Objawy zużytych sworzni wahacza w samochodzie AUDI Q7 II (4M)

Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.

Wymiana sworzni wahacza w samochodzie AUDI Q7 II (4M)

Użytkowanie pojazdu AUDI Q7 II (4M), w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.