16 produktów
Wybierz auto
OPMG31130
Strona zabudowy: Z obu stron, na dole, oś przednia
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
59,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TC3675
39,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR49136776
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
53,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCB0011
Zbieżność stożka: 1/6
Wymiar gwintu: M12xp1.5
Rozwiń więcej danych
69,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
69,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9302806015
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.48
Rozwiń więcej danych
54,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS220590
Wymiar gwintu: M12x1.5 rht
Wymiar stożka [mm]: 15.3
79,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRL1887710
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
41,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX723614
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
35,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS080640
Strona zabudowy: Z obu stron, os przednia, na dole
Otwór o śr [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
43,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID19384
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
45,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,47
zł/szt.
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040141076
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
44,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04212160100010
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
56,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDS312006
47,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADA108637
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
48,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy FIAT FREEMONT może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu FIAT FREEMONT, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.