14 produktów
Wybierz auto
MONL50040
Wymagana ilość: 2
45,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042135160100001
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Średnica zewnętrzna [mm]: 43
37,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426BJ321
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
44,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDSS1153
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Otwór o śr [mm]: 42.5
Rozwiń więcej danych
33,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0520PRM
Strona zabudowy: Os przednia, na dole
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
46,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
46,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10Z3006OYO
25,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCB0274
Masa [g]: 403
Długość opakowania [cm]: 9.3
Rozwiń więcej danych
51,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
51,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115043204
Wymiar stożka [mm]: 18
32,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04697303321
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
39,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG825002410
Rodzaj wahacza: Dla wahacza poprzecznego
41,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591181402
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, na dole, oś przednia
Grubość [mm]: 18
43,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4863010
Wymiar stożka [mm]: 18
Wysokość zabudowy 1 [mm]: 89.1
27,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID51888
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
42,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
42,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV73321
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
46,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
46,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy MAZDA PREMACY może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu MAZDA PREMACY, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.