Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.785
Rozwiń więcej danych
71,28
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
62,98
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
62,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.737
Rozwiń więcej danych
72,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 21
83,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
83,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar stożka [mm]: 21
61,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
61,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 21
61,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
61,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
67,62
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
67,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.627008
48,22
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
48,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 21
83,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
83,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, na dole, os przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
56,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 82
Wysokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
51,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
51,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 82
Wysokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
51,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Part/oe 31340232
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
58,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, na dole, oś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
56,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.785
Rozwiń więcej danych
71,28
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.084
Długość opakowania [cm]: 7.6
Rozwiń więcej danych
15,68
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
15,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sworzeń wahacza jest elementem łączącym wahacz ze zwrotnicą. Zadaniem tego elementu jest umożliwienie prawidłowego skrętu kół, a także przenoszenie naprężeń zwrotnicy na wahacz. Dzięki obecności sworzni wahaczy VOLVO V40 II może skręcać przy zachowaniu prawidłowej pracy zawieszenia.
Użytkowanie samochodu prowadzi do zużycia sworzni wahacza. Z czasem na pracującym elemencie wahacza – przegubie kulowym – pojawiają się luzy. Przegub kulowy jest chroniony osłoną, której zniszczenie przyspieszy zużycie sworznia. Gdy do tego dojdzie, pojawiają się stuki słyszalne podczas jazdy. Pogorszy się również reakcja kół na skręt kierownicy – będzie ona opóźniona. Tor jazdy samochodu może nawet zacząć wymykać się spod kontroli kierowcy.
Użytkowanie pojazdu VOLVO V40 II, w którym sworznie wahacza kwalifikują się do wymiany, nie jest rozsądne. Konieczność ciągłego korygowania toru jazdy jest uciążliwa – obniża komfort prowadzenia i sprawia, że sworzeń coraz gorzej spełnia swoją funkcję. Może przy tym dojść również do zniszczenia opon oraz innych elementów zawieszenia, co znacznie podniesie koszty przywrócenia samochodu do pełnej sprawności. Mocno zużyty sworzeń może doprowadzić nawet do całkowitej utraty kontroli nad pojazdem. Dlatego wymianę sworzni wahacza należy przeprowadzić jak najszybciej po pojawieniu się na nich śladów zużycia. Sworznie należy wymieniać parami, aby praca zawieszenia i układu kierowniczego była równomierna po obydwu stronach samochodu.