10 produktów
Wybierz auto
0429JTC7574
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
140,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
140,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTC7573
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
140,26
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
140,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZWDNS016
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
151,72
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
151,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZWDNS017
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
151,72
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
151,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850014544
Wymagana ilość: 1
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rozwiń więcej danych
358,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
358,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI850014543
Wymagana ilość: 1
Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny
Rozwiń więcej danych
358,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
358,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX723758
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
200,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
200,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV72108L
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Gwint zewn. [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
311,53
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
311,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
SID41377
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/4
Rozwiń więcej danych
335,86
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
335,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESNARM031
Strona zabudowy: Oś tylna, poprzeczny (ukośny)
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
68,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
68,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu NISSAN ALMERA TINO umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie NISSAN ALMERA TINO nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.
Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.
Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie NISSAN ALMERA TINO jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu NISSAN ALMERA TINO na drodze.
Gdyby nie wahacz, przód samochodu NISSAN ALMERA TINO byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. NISSAN ALMERA TINO może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.
Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu NISSAN ALMERA TINO. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.