Powiadom mnie o dostępności

Wahacze do VW GOLF VI

287 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z przodu

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,92

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

100,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z obu stron, oś tylna, góra

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,69

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

73,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej, z przodu

Rodzaj wahacza: Wahacz poprzeczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,39

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

95,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Materiał: Odlew staliwny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,15

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

212,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ilość na oś: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

611,92

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

611,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Materiał: Odlew staliwny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,49

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

224,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,68

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

73,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, w srodku, na dole

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

46,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, na dole

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,71

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

156,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 370

Wysokość [mm]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

162,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 370

Wysokość [mm]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

162,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

196,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

196,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, na dole

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

192,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

192,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu, tylna oś po obydwu stronach, na dole

Ciężar [kg]: 2.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

152,59

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

152,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Na dole, oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 4.69

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,22

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

183,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 1k0407182

Strona zabudowy: Z przodu, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

20,85

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

20,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 306

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,47

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

153,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Materiał: Odlew staliwny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,53

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

253,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, na dole

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,58

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

377,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Materiał: Blacha stalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,21

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

285,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF VI

Wahacze do VW GOLF VI – pewne prowadzenie oraz komfort jazdy

Wahacze są elementami, które łączą nadwozie z kołami. Ich funkcją nie jest jedynie podtrzymywanie karoserii – pozwalają także utrzymać koła w odpowiedniej pozycji oraz tłumią nierówności jezdni. Dzięki temu VW GOLF VI umożliwia wygodne podróżowanie oraz zachowanie pewności prowadzenia. Zużyte wahacze w samochodzie VW GOLF VI nie tylko obniżają komfort jazdy, ale przyczyniają się także do spadku bezpieczeństwa na drodze.

Kiedy potrzebne są nowe wahacze do VW GOLF VI

Wahacze do samochodu VW GOLF VI to elementy o wysokiej wytrzymałości – dzięki temu mogą służyć przez 100 tys. km i więcej. Uszkodzenia wahaczy zdarzają się głównie przez uderzenie kołem w krawężnik lub wjechanie w dziurę w jezdni przy wysokiej prędkości, a także podczas stłuczek i wypadków.

 

Zakup nowych podzespołów z tej grupy części może być konieczny również wskutek korozji pojawiającej się na powierzchni wahaczy zamontowanych w pojeździe. Szczególnie narażone na zużycie są gumowe elementy wahaczy obecne w tulejach oraz sworzniach – starzenie się gumy prowadzi do utraty właściwości wahaczy i wymaga szybkiej wymiany podzespołów na nowe.

Charakterystycznym objawem zużycia wahaczy w samochodzie VW GOLF VI jest stukający bądź skrzypiący hałas, który towarzyszy pracy zawieszenia podczas jazdy na nierównościach oraz w zakrętach. W takiej sytuacji warto możliwie szybko przeprowadzić serwis wahaczy, zanim pojawią się objawy powodujące nieporządane zachowanie samochodu VW GOLF VI na drodze.

Przez niesprawny wahacz przód samochodu VW GOLF VI może odmówić posłuszeństwa

Gdyby nie wahacz, przód samochodu VW GOLF VI byłby pozbawiony możliwości utrzymywania kierunku jazdy. Przednie wahacze łączą się z kołami skrętnymi. Dlatego, gdy zużywają się sworznie tych wahaczy, pogarsza się pewność prowadzenia. VW GOLF VI może znosić wówczas na bok i konieczne są nieustanne kontry kierownicą w celu utrzymania obranego kierunku. Ponadto podczas kręcenia kołem kierownicy da się też wyczuć nadmierny luz. W przypadku zaawansowanego uszkodzenia może dojść nawet do oderwania koła od wahacza, co kończy się całkowitą utratą kontroli nad kierunkiem jazdy.

Tylne wahacze również wpływają na jakość prowadzenia samochodu VW GOLF VI

Pomimo iż tylne koła nie odpowiadają za skręcanie, niesprawne wahacze tylnego zawieszenia również obniżają pewność prowadzenia samochodu VW GOLF VI. Oprócz tego pogorszeniu ulega skuteczność hamowania, a przy ruszaniu da się odczuć szarpanie nadwozia. Wskazane objawy to efekt zniszczenia gumowych silentblocków wahaczy. Gdy tracą one swoje właściwości wskutek zużycia, spada również pewność prowadzenia, co jest szczególnie odczuwalne podczas jazdy z wysoką prędkością. Dodatkowo niesprawne wahacze przyspieszają zużycie innych podzespołów – nie tylko w układzie zawieszenia. Objawem jest m.in. nierównomierne ścieranie bieżnika opon, co znacznie skraca żywotność kompletu ogumienia.