Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100

Indeks: GCC3100
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100
  • Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100
119,53 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GCC3100
EAN:
3322937465569
Długość [mm]
905
Dopasowanie
z automatycznym nastawianiem

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100 - opis produktu:

Linka sprzęgła łączy dźwignię, umiejscowioną przy pedale sprzęgła, z tzw. łapą sprzęgła, pozwalając kierowcy na kontrolowanie tarczy sprzęgła. Dzięki temu wciśnięcie pedału sprzęgła umożliwia wysprzęglenie skrzyni biegów i zmianę przełożenia. Dla właściwego przebiegu tego procesu konieczny jest odpowiedni naciąg linki. Z czasem linka może ulec rozciągnięciu, a nawet zerwaniu, przez co zmiana biegów staje się utrudniona lub w skrajnym przypadku niemożliwa. Objawy zużycia cięgna sterowania sprzęgłem to opóźnione łapanie sprzęgła oraz jego skokowe działanie. Pojawić się może również ślizganie się sprzęgła podczas mocniejszego wciśnięcia pedału  gazu. Aby ochronić się przed całkowitym unieruchomieniem samochodu, należy dokonać wymiany linki sprzęgła niezwłocznie po zauważeniu pierwszych objawów zużycia.

Cięgno sterowania sprzęgłem TRW GCC3100 to artykuł z numerem 0429GCC3100. Kod EAN przypisany do tego modeli linki to 3322937465569. Długość elementu wynosi 905 mm. Linka z automatycznym nastawianiem.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.