🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Cylinderek TRW BWF227

Indeks: BWF227
  • Cylinderek TRW BWF227
  • Cylinderek TRW BWF227
41,93 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 28 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBWF227
EAN:
3322937015580
średnica [mm]
20.6
parzyste numery artykułów
BWF226
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
UAC
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
DONGNAN (SOUEAST)
MITSUBISHI

Cylinderek TRW BWF227 - opis produktu:

Cylinderek to podzespół hamulców bębnowych, który bierze udział w nacisku szczęk hamulcowych na wnętrze bębnów hamulcowych. Wciśnięcie pedału hamulca zwiększa ciśnienie płynu w układzie, co przesuwa powierzchnie cylinderka. Ruch przenoszony jest na szczęki, które zostają dociśnięte do wnętrza bębna, co wywołuje obniżenie prędkości obrotowej kół, a w konsekwencji prowadzi do wyhamowania pojazdu. Cylinderek może ulec awarii z powodu kontaktu z osadem i rdzą, przez co zablokuje się w pozycji wysuniętej, wywołując ciągły nacisk szczęk na bębny, co znacząco utrudni poruszanie się. Zjawisku towarzyszy charakterystyczny odgłos szurania. Uszkodzony cylinderek może być również miejscem wycieku płynu hamulcowego.

Cylinderek TRW BWF227 to artykuł z numerem TRWBWF227. Do produktu przypisano kod EAN 3322937015580. Średnica cylinderka wynosi 20.6 mm. Do wytworzenia elementu wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.