Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR1173

Indeks: JAR1173
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1173
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1173
61,19 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWJAR1173
EAN:
3322938106737
Długość [mm]
202
Rozmiar gwintu 1
M20x1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Długość całkowita [mm]
221
Rozmiar gwintu 2
M16x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR1173 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to podzespół łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego obecność umożliwia przełożenie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na koła samochodu. Drążki kierownicze wykorzystują przeguby kulowe, które umożliwiają ruch zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. W trakcie eksploatacji samochodu mechanizmy drążków kierowniczych ulegają zużyciu. Wówczas da się na nich wyczuć luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Objawy zużytych drążków kierowniczych to m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przechodzące na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na drodze. Da się wówczas również usłyszeć stuki i piski, wydobywające się z przednich nadkoli. Wspomniane hałasy mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR1173 jest artykułem o numerze TRWJAR1173. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938106737. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M20x1 oraz M16x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.