Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Drążek kierowniczy TRW JAR1310

Indeks: JAR1310
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1310
  • Drążek kierowniczy TRW JAR1310
55,84 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JAR1310
EAN:
3322938229153
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
165
Rozmiar gwintu 1
M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Długość całkowita [mm]
182
Rozmiar gwintu 2
M14x1,5

Drążek kierowniczy TRW JAR1310 - opis produktu:

Drążek kierowniczy to element łączący przekładnię kierowniczą ze zwrotnicą koła. Jego zastosowanie pozwala na przeniesienie ruchu listwy zębatej wewnątrz przekładni, na skręt kół. Drążki kierownicze są wyposażone w przeguby kulowe, które pozwalają na pracę zawieszenia pojazdu w odniesieniu do sztywno zamocowanej przekładni kierowniczej. Podczas eksploatacji samochodu drążki kierownicze ulegają zużyciu. Wówczas da się na nich wyczuć luzy, wywołujące problemy z prowadzeniem. Objawy zużytych drążków kierowniczych to m.in.: szarpnięcia i wibracje układu kierowniczego przechodzące na koło kierownicy, obniżenie precyzji prowadzenia oraz spadek skuteczności tłumienia nierówności na drodze. Słyszalne są również stuki i piski, pochodzące z przednich nadkoli. Wspomniane dźwięki mogą być słyszalne nie tylko w trakcie jazdy, ale również na postoju.

Drążek kierowniczy TRW JAR1310 jest artykułem o numerze 0429JAR1310. Do produktu został przypisany kod EAN 3322938229153. Drążek wykorzystuje gwinty o wymiarach M18x1,5 oraz M14x1,5.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.