Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER 1170287 Klocki hamulcowe

Indeks: 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170287

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET1170287
EAN:
4250032669775
Długość 2 [mm]
151.4
Długość 1 [mm]
150.3
Strona zabudowy
Oś przednia
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
17
Numer artykułu zalecanego dodatku
109-1121
Wysokość 1 [mm]
58.6
Specyfikacja
ECE R90 APPROVED
Wysokość 2 [mm]
61.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z podkładką wytłumiającą

METZGER 1170287 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Zajmuje się produkcją elementów układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich wyroby trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, imitujący realne warunki eksploatacji.