Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

METZGER 1170561 Klocki hamulcowe

Indeks: 1170561
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170561
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170561
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170561
  • Klocki hamulcowe METZGER 1170561

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET1170561
EAN:
4250032672515
Strona zabudowy
Oś przednia
Długość [mm]
131.3
Styk ostrzegawczy o zużyciu
bez styku zużycia
Grubość [mm]
17.4
Numer artykułu zalecanego dodatku
109-1648
System hamulcowy
Lucas
Wysokość 1 [mm]
63.8
Specyfikacja
ECE R90 APPROVED
Wysokość 2 [mm]
71.1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
  • ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego,
  • z podkładką wytłumiającą

METZGER 1170561 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Firma Metzger jest względnie młoda na rynku motoryzacyjnym. Powstała w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się produkcją części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz wielu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu zapleczu technologicznemu produkcja części Metzger spełnia wyśrubowane kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, symulujący naturalne warunki eksploatacji.