Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1145 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1145
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1145
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1145
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1145
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1145
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1145
132,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1145
EAN:
3322936411451
Długość [mm]
141
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
15.6
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/166 E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
56.5
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36735OE) A.B.S. (36866) ACDELCO (AC489381D) APEC (PAD799) ASHIKA (5002263) ATE (13046058452) BENDIX (572255B) BENDIX (572357B) BENDIX (DB1352) BLUEPRINT (ADT342101) BORG BECK (BBP1440) BORG BECK (BBP1502) BORG BECK (BBP1683) BOSCH (0 986 424 320) BOSCH (0 986 424 799) BOSCH (0 986 505 937) BOSCH (0 986 AB2 123) BOSCH (0 986 AB2 398) BOSCH (0 986 TB2 690) BOSCH (986424320) BRAKE ENG (PA853) BREMBO (P83028) BREMBO (P83033) DELPHI (LP460) DELPHI (LP867) DELPHI (LP940) E.T.F. (120255) E.T.F. (120752) FERODO (FDB649) FERODO (FDB928) FERODO (FSL649) FERODO (FSL928) FRITECH, TRUSTING (1690) FTE (BL1407A1) GIRLING (6111459) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3602063) HELLA (8DB 355 016-721) ICER (180462) ICER (181169) JAPANPAR (PA263AF) JURID (572255J) JURID (572357J) KAWE (81017) KBP (BP9005) KBP (BP9027) LEMFO (26137) LEMFO (26304) LPR (05P573) MAG (363702160586) MAG (363702160787) MAPCO (6215/1) MAPCO (6808) METELLI (2201660) METZGER (016704) METZGER, REMSA (042702) MEYLE (025 219 6115/W) MGA (435) MIN (MDB1684) MK K (D 2108) NECTO (FD6903A) NK, SBS (224530) OPTIMAL (9348) OPTIMAL (9829) PAGID (T3044) PEX (7245) QH BENELUX (2841) QH BENELUX (7558) QUINTON HA (BLF746) QUINTON HA (BP746) REMSA (40202) REMSA (040202) REMSA (42700) REMSA (042700) REMSA (42702) REMSA (42710) ROULUNDS (489381) SPIDAN (31003) SPIDAN (31871) TEXTAR (2160101) TEXTAR (2196102) TEXTAR (2196115504) TOYOT (04465-12160) TOYOT (04465-17050) TOYOT (04465-17160) TOYOT (04465-20510) TOYOT (04465-2B020) TOYOT (04465-YZZCF) TOYOT (04491-12590) TOYOT (04491-17160) TOYOT (04491-17170) TOYOT (446512160) TOYOT (446517050) TOYOT (44652B020) TOYOT (449112590) TOYOT (449117170) TRISCAN (811013014) VALEO (598809) WAGNER (WBP21961A) WOKING (P527300) WOKING (P527302) ZIMMERMANN (219611601)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB1145 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 15.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.