Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1354 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1354
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1354
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1354
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1354
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1354
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1354
68,86 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 20 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1354
EAN:
3322937242023
Długość [mm]
87.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
14.5
Oznaczenie kontrolne
E2 90R 01125/006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
42.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FORD
FORD AUSTRALIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37101) A.B.S. (37101OE) ACDELCO (AC668781D) APEC (PAD1039) ATE (13046028352) BENDIX (571998B) BENDIX (571998X) BENDIX (DB1759) BORG BECK (BBP1603) BOSCH (0 986 424 472) BOSCH (0 986 494 011) BOSCH (0 986 495 227) BOSCH (0 986 TB2 339) BRAKE ENG (PA1188) BREMBO (P24047) DELPHI (LP1316) DELPHI (LP2480) DITAS (DFB2359) E.T.F. (120844) FEBI (16167) FERODO (FDB1319) FERODO (FDB1319B) FERODO (FQT1319) FERODO (FSL1319) FERODO (TAR1319) FIRST LINE (FBP3228) FORD (1075565) FORD (1107698) FORD (1425407) FORD (1780884) FORD (1802317) FORD (1810990) FORD (98AB-2M008-BA) FORD (98AX-2M008-BA) FORD (98AX-2M008-BB) FORD (C1BC-2M008-AA) FORD (C1BC-2M008-AB) FORD (C1BC-2M008-AC) FORD USA (1S4Z2200BA) FTE (BL1666A3) GALFER (B1G10205072) GIRLING (6113541) HELLA (8DB 355 018-411) HERZOG GER (887101) ICER (181265) ICER (181265700) JURID (571998D) JURID (571998J) KAWE (81278) LEMFO (26288) LPR (05P697) MAG (363702161050) MAPCO (6523) METELLI (2203170) METZGER, REMSA (069300) MEYLE (025 233 5314) MEYLE (025 233 5314/PD) MGA (481) MIN (MDB1959) MIN (MDK0184) NECTO (FD6785A) NECTO (FD6785N) NK, SBS (222550) OPTIMAL (10310) PAGID (T5118) PEX (7495) PEX (7495S) QH BENELUX (7135) QUINTON HA (BLF1091) QUINTON HA (BP1091) RAMEDER (T0610114) RAMEDER (T0610115) REMSA (69300) SCT (SP306) SPIDAN (32805) SWAG (50916167) TEXTAR (2335301) TEXTAR (2335314014) TOPRAN (301420) TRISCAN (811016002) TTC (1835031) VAICO (V258108) VALEO (301431) VALEO (597281) VALEO (598431) VALEO (601079) WAGNER (WBP23353A) WOKING (P793300) ZIMMERMANN (233531501)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB1354 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 14.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.