Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1552DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1552DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1552DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1552DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1552DTE
121,05 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1552DTE
EAN:
3322938207298
Długość [mm]
136.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
18.3
Oznaczenie kontrolne
E9 90R-02A1062/0586
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
59.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
RENAULT
SCENIC I
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37397) A.B.S. (37397OE) APEC (PAD1308) ATE (13046038152) ATE (13047038152) BENDIX (573104B) BENDIX (573124B) BORG BECK (BBP1821) BOSCH (0 986 424 487) BOSCH (0 986 424 785) BOSCH (0 986 495 071) BOSCH (0 986 TB2 440) BOSCH (0 986 TB2 441) BOSCH (0 986 TB2 852) BRAKE ENG (PA1392) BREMBO (P68034) DELPHI (LP1730) DITAS (DFB2552) DITAS (DFB3694) DONGFENG (B3501048) E.T.F. (121072) FEBI (16477) FERODO (FDB1544) FERODO (FQT1544) FERODO (FSL1544) FIRST LINE (FBP3453) FRITECH, TRUSTING (5600) FTE (BL1900A3) GIRLING (6115524) HELLA (8DB 355 010-541) ICER (181535) ICER (181579) ICER (181535701) ICER (181579701) JURID (573124J) JURID (573124JC) KAWE (81594) LPR (05P911) MAG (363702161245) MAG (363702161246) MAG (363702161323) MAPCO (6609) METELLI (2205440) METZGER, REMSA (097600) METZGER, REMSA (097610) METZGER, REMSA (097620) MEYLE (025 239 3018) MEYLE (025 239 3018/PD) MGA (693) MIN (MDB2327) NECTO (FD6958A) NECTO (FD6958N) NK, SBS (223951) PAGID (T1373) PEX (7727) QH BENELUX (7529) QUINTON HA (BP1377) RAMEDER (T0610246) REMSA (97600) REMSA (97610) REMSA (97620) RENAU (41 06 012 41R) RENAU (41 06 087 13R) RENAU (77 01 206 044) RENAU (77 01 207 184) RENAU (77 01 207 672) RENAU (77 01 208 122) RENAU (77 01 209 444) RENAU (86 71 016 184) ROULUNDS (606181) RUV (D00013340) SPIDAN (32841) SPIDAN (32855) SWAG (60916477) TEXTAR (2393001) TEXTAR (2393003) TRISCAN (811025020) TRISCAN (811025025) VALEO (301558) VALEO (597391) VALEO (597554) VALEO (598558) VALEO (601085) VALEO (698278) VALEO (872930) WAGNER (WBP23930A) WOKING (P876310) ZIMMERMANN (239301801) ZIMMERMANN (239301802)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB1552DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 18.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.