Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1697 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1697
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1697
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1697
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1697
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1697
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1697
146,26 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1697
EAN:
3322937517671
Długość [mm]
136.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01708/026
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
63.1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
VOLKSWAGEN
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37555) A.B.S. (37555OE) ABE (C2M028ABE) AKRON-MALÒ (1050229) APEC (PAD1516) ATE (13046038322) ATE (13046038372) BARUM (BA2277) BENDIX (573507B) BENDIX (573519B) BENDIX (DB1972) BORG BECK (BBP1975) BOSCH (0 986 494 123) BOSCH (0 986 494 601) BOSCH (0 986 495 100) BOSCH (0 986 TB2 981) BRAKE ENG (PA1702) BRECK (291900070310) BREMBO (P50084) BSG (BSG60200012) BSG (BSG90200003) CIFAM (8226720) DELPHI (LP1983) DENCKERMAN (B111007) DJ AUTO (BP2174) DT SPARE P (491900) DURON (DBP221780) E.T.F. (121293) EUROBRAKE (5502223363) FEBI (16708) FEBI (16735) FERODO (FSL1780) FERODO (FVR1780) FREMAX (FBP1521) FRITECH, TRUSTING (6880) FTE (BL2024A4) GIRLING (6116974) GIRLING (6120764) HELLA (8DB 355 005-351) HELLAPAGID (8DB355005351) ICER (141787) JPG (1163707610) JPG (1163707619) JURID (2919009560) JURID (2919009561) KAGER (351055) KAMOKA (JQ1012088) KAWE, REMSA (124602) KRAFT AUTO (6011093) LPR (05P1293) MAG (363700033016) MAPCO (6798) MERCE (004 420 69 20) MERCE (A 004 420 69 20) METELLI (2206720) METZGER, REMSA (124600) MEYLE (025 291 9019) MEYLE (025 291 9019/PD) MGA (852) MIN (MDB2802) NK, SBS (223363) OPENPARTS (BPA124600) OPTIMAL (12430) PAGID (C3016) PEX (7823) PEX (7823S) QH BENELUX (7800) QUINTON HA (BP1556) QUINTON HA (MBP1556) RAICAM (9030) RAICAM (RA.0903.0) REMSA (124682) REMSA (124683) ROADHOUS (2124602) ROULUNDS (845781) SBS (1501223363) SCT (SP413) ST-TEMPLIN (031208700145) SWAG (10916708) SWAG (30916735) TEXTAR (2919001) TEXTAR (2919019015T3035) TEXTAR (2919070) TOPRAN (111657) TRISCAN (811010558) VAICO (V308197) VALEO (301728) VALEO (541728) VALEO (872190) VEMA (839030) VEMA (K425600) VW (2E0 698 451) WAGNER (WBP29190A) WOKING (P1346300) WOKING (P1346302) ZIMMERMANN (291901951) ZIMMERMANN (291901952)
Zobacz wszystkie (97)

TRW GDB1697 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i zwalnia. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 19.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.